środa, 12 marca 2014

Na początku było słowo

Witam wszystkich!
Dzisiejszy dzień jest idealny, żeby zrobić coś nowego, dlatego zakładam tego oto bloga i biorę pełną odpowiedzialność za wszystko, co tu zobaczycie. A  jest co! Mam przyjemność przedstawić wam moje potwory, czyli stale powiększającą się linię designerskich gadżetów od GURU. Przy czym ostrzegam, każdy z nich powstał z tego, co akurat wpadło mi w rękę oraz bez oparcia o żaden projekt. Ot tak! Wszystkie je możecie u mnie kupić, ale co najważniejsze, można zamówić u mnie realizacje projektów własnych: karykaturę najlepszej przyjaciółki, ulubionej maskotki dla dziecka odstraszającej zmory spod łóżka, czy potworka przedstawiającego drugą połówkę. Jestem w stanie uszyć wszystko, dlatego podejmij wyzwanie! Wymyśl swój projekt i wyślij mi go!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz